Mina underbara änglar ♥





Min stora snart 5åriga son.
Du visar mig mer och mer kärlek för var dag som går.
Dina "jag älskar dig" värmer mitt hjärta varje gång du säger de.


Och min lilla prinsessa som snart blir 2år.
Vart har tiden tagit vägen?
Du visar mer och mer för var dag att du lär dig och förvånar mig
varje gång du kommer med något nytt.
De går för fört nu.. Sakta ner lite.




Min kärlek till er är så otroligt stark och imorgon får jag visa de på ett
lite annorlunda sett. Vad vore jag utan er!?
Ni förgyller mina dagar med bus,kärlek och ibland lite irritationer men min
kärlek till er kommer alltid förbli stark!

Kärleken till sina barn är inget som bara försvinner den finns alltid kvar! ♥


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback