måndagslista ♥

Då det på senaste tiden bara varit en massa tråkigheter så tycker jag att
de är dax för lite positiv respons från mig och bloggen.

Så här kommer lite glädje/lycka från min sida

♥ Var på återträff med klasskamraterna från 9:an i lördags. Man trodde att de
skulle bli lite stelt att träffa alla igen,men det blev den raka motsattsen!
Vi hade de riktigt roligt och de var riktigt roligt att träffa alla igen.
Jag hoppas verkligen att vi kommer dra ihop något snart igen!
Jag hade grymt skoj!

♥ De blev verkligen en reunion i lördags. Träffade på gamla bekanta från ungdomen.
Får man säga så!? :) Träffade på en gammal killkompis som jag inte pratat med på 6år,
men som var väldigt lätt att prata med. Han var riktigt trevlig och de kändes verkligen inte
som att de var 6år sedan vi sågs senast. Var härligt att träffa honom,om än väldigt nervöst
i början. Som ni kanske förstår var han mer än en vän för min del.
Iaf var de skoj att stöta på honom igen! =)

♥ Fick öppna mitt hjärta för M i lördags när vi gick till bilen. Kändes skönt att reda ut de som varit.
Som vanligt när de gäller sådant så gråter jag. Jag är så känslig,men de var skönt att gråta i hans famn.
Att han sedan kom ut igår en sväng var riktigt trevligt! De känns bra igen och jag ska verkligen
försöka göra allt för att de bara ska bli bättre...

♥ Som ni förstår var det mycket känslor som svajade i lördags,men de var riktigt skönt att få ur sig allt!
I bilen påvägen hem hade jag och maken ett väldigt öppet samtal om kvällen och annat.
De kändes som att vi tog vårt förhållande ett steg längre igen och den känslan känns kanon!

♥ Liam har äntligen fått sin förskoleplats på nya dagiset och börjar den 19:e april på nya förskolan.
Kommer bli riktigt roligt och jag tror de blir kanon för hans del.
De kommer innebära att jag får mer fritid och kan umgås med mina "mammavänner" mer.

♥ De har börjat bli mer och mer +grader och jag tycker mig känna att våren är påväg.
SMHI utlovar sol och 10+grader till helgen. *underbart*

♥ Néa har börjat släppa taget mer och mer och 3små steg har tagits helt själv.
Madame har även visat att hon har temperament och att man inte kan va elak mot henne inte.
Hon står upp för sig själv. =)

♥ Néa blev igår 10månader och jag tycker bara tiden springer iväg. Sessan fortsätter visa ett
glatt stort leende varje morgon och fortsätter visa framsteg.
Orden mamma och pappa kommer numera från hennes mun och ordet titta används ofta.

♥ Liam visar mer och mer att han är en ganska klok kille och gör oss ofta förvånade.
Hans prat är numera mycket bättre och han häpnar oss med långa långa meningar och nya
ord som vi inte har en aning om vart de kommer ifrån.

♥ Min underbara man visar mer och mer känslor och säger mer och mer ofta att han älskar mig.

♥ Mitt självförtroende är fortfarande botten pga vikten och min kropp.
Men nu ska här sättas fart. Jag har äntligen tagit mig i kragen och jag ska ner i vikt.
Jag ska ner en massa i vikt! (Kommer ett inlägg om de)

♥ För att jag har en sån underbar man och två underbara barn som gör mig lycklig!


Tankar
Postat av: Jonna

Ska du gå ner många kilo? Det behöver väl inte du?

Jag däremot skulle behöva gå ner alla mina gravidkilon efter Thez.. suck

Kram på dej

2010-03-29 @ 15:43:31

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback