Fint till mig själv

Ja nu är det äntligen dax att införskaffa lite till mig själv också.
I skoväg har jag inga vår/sommarskor alls längre.
Fick kasta dem förra året då de var så pass slitna.
Men nu så..

Kikade in på skopunkten jag med och där fanns lite fint även till mig. =)


Textil-sko från Skopunkten.com
 Textil-sko från Skopunkten.com

Hög Stövel från Skopunkten.com

 


Sandalett från Skopunkten.com
 

Sandalett från Skopunkten.com



Det kommer bli svårt att välja.
Men två av dessa fem skönheter kommer iaf följa med mig hem nåndag. :)
Och inte var de dyra heller.
99kr/99kr/199kr/299kr/299kr

Vad tycker du?


Tankar
Postat av: erica

haha, har vi samma smak:-D Dom i mitten har jag provat men storleken va för stor.

2010-03-11 @ 12:02:37

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback