Utmanad

Jag har blivit utmanad av Carro.
Utmaningen går ut på att skriva 10 saker om mig själv.
Så här kommer 10 saker om mig som ni INTE vet!?:

1. Jag ÄLSKAR vitlök och har gärna vitlök i de mesta.

2. Jag är egentligen blond,men tycker själv att jag passar bättre i mörk hårfärg.

3. Jag vill ha tre stycken barn,men sen är det nog! =)

4. Jag vill arbeta inom handeln eller vården. I handeln skulle de vara en liten butik,
med mycket personkontakt och i vården med utvecklingsstörda.

5. Jag är ett mellanbarn. Har tre st. yngre bröder,en lillasyster och två äldre syskon.

6. Jag har en lillasyster som är förståndshandikappad som jag älskar av hela mitt hjärta! ♥

7. Jag är moster till två söta tjejer och två urgulliga killar.

8. Jag är ingift faster till en söt liten kille och ingift b-faster till två underbara grabbar.

9. Jag är väldigt barnkär. Jag älskar barn! ♥

10. Jag har varit förlovad två gånger i mitt liv,inräknat med förlovingen med min man.


Nu ska jag i min tur utmana 5st. bloggare.

De lyckligt utvalda är följande:
Frida Tess  Malin  Ullis  Johanna


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback