Då ♥ Nu

Den 28maj 2009 kl.02.05 kom det en liten tjej till världen som fick namnet Néa.
Hon vägde 3205gram och var 50cm lång.













♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Gosar i mammas famn


Sover på pappas mage

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Och nu den 28april är jag 11månader och om exakt en månad fyller jag 1år.
Tiden har gått väldigt fort tycker både mamma & pappa.
Jag har gjort väldigt mkt snabba framsteg och verkligen shockat mamma&pappa.

Senast vi vägde var den 12april och då vägde jag 9225gram och var 75,2cm lång.
Nästa bvc besök blir runt 1årsdagen och tror nog att sessan passerat 10gränsen då.
Vad tror du!? =)

Såhär fin är jag numera när jag är 11månader. Visst har de hänt endel och visst har jag blivit stor!?











♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jag älskar dig min underbara dotter.
Du och storebror fyller mina dagar med ljus och mitt ♥ med kärlek!
Jag älskar er av hela mitt hjärta! ♥


Tankar
Postat av: Tess

Fy, vad tiden går fort!

Vart tog våra små bebisar vägen?! =)

saknar

2010-05-05 @ 11:51:41
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback