Frågestund!








Jag orkar inte blogga just nu och uppdatera om helgen.
Tar tag i de senare istället. Lägger därför in en frågestund.

Fick en fråga i helgen som ska besvaras,men hoppas på fler frågor.
Så fråga på nu mina läsare!


Tankar
Postat av: Sandra

Svar: jag vet inte om han drömmer, men det kan ju vara en anledning till att han vaknar så mkt?



Hoppas allt är bra med er.

kram

2009-09-02 @ 10:35:36
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar. Tack! =)



Ja han gråter ju när han vaknar, men sen får han sova mellan oss. Men då kan han vakna å bara vara "pigg" och vilja leka helt plötsligt.

Han vrider och väder på sig hela tiden..

Men somsagt, de är säkert mkt intryck just nu.



Jaa tiden flyger ju iväg. kan inte fatta att nea redan är så stor, och wilmer fyller 1 om 2 veckor. helt sjukt.

Allt är bra med oss, förrutom söömnlösa nätter då ;)

2009-09-02 @ 11:01:25
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej! undrar hur det känns att byta efternamn? känns det konstigt i början att heta något annat eller är det bara naturligt?



/ Lina

2009-09-02 @ 14:57:10
Postat av: Anonym

En fråga bara! kommer du skaffa mer barn? du verkar vara en bra mamma som ägnar mycket tid åt dina barn, men hinner du med dig själv & får du och din man någon ensam tid? hur har du förändrats som person efter du fått barn?

skulle va intressant att få veta undrar för att jag själv ska ha barn och har hört så mycket att förhållandet tar mycket stryk när man har blivit föräldrar. tack

2009-09-02 @ 15:01:12
Postat av: Rebecca

Hur träffades du och din man?

Vem tog första steget?

Ha det bra.

2009-09-02 @ 19:37:30
Postat av: Jonna

Hej hej! Nej det här kommer jag inte att sakna.. å är så trött på magen nu, vill kunna ha vanliga kläder på mig juh!

Inga känningar på förlossniongen än.. hoppas hon stannar iaf 2 veckor till eller nåt =) Å det tror jag hon gör oxå. Annars är det bara bra.. hur e det mer er?

Kram

2009-09-03 @ 11:17:46
URL: http://thezprinsessan.blogg.se/
Postat av: emmy

Vad vill du bli när du blir "stor" Vilka är dina drömmar och planer med livet? Mycke fin blogg, fortsätt så :)



/Emmy

2009-09-03 @ 14:50:46
Postat av: Tess

Ja, jag vet. Wilmer blev oxå jätte arg innan han fick runt hela sej...

Han kämpade oxå med huvudet som inte ville hänga med. =)

Men rätt vad det är så kommer dom på det!

Ha det bra!

2009-09-03 @ 19:07:53
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var bor du? Hur bor du? Har dina barn egna rum? Vad har ändrats sen du blev mamma? Trivs du med ditt liv? Finns det något du skulle vilja ändra på?

2009-09-04 @ 21:55:28
Postat av: Maria

Hur länge har ni varit tillsammns? =)



Tack.. Det är Agnes som gjort kortet ;) nevars det är jag =) Och ganska kul var det..



Kramkram



2009-09-07 @ 13:09:14
URL: http://mariiiaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

När kommer svaren?

2009-09-09 @ 17:29:22

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback