Rinnande tårar på min kind

Denna reseberättelse kan inte få mig att le, den kan bara få mig att gråta.
Att få uppleva detta och klara av det. Kan inte förstå smärtan hon måste ha haft.
Denna reseberättelse smärtar mig något enormt att läsa, men det är väldigt strongt
gjort av henne att berätta den och låta oss andra få dela hennes hemska upplevelse.
Mina tankar går till henne och hennes barn denna fredag kväll.


Tankar
Postat av: Sandra

Svar: håller med. tyckte inte heller eddie skulle hängt löst. fanns många som var sämre än han.

2009-10-25 @ 20:00:56
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack, tack!



Nä, man kan tycka att det kunde vara dax för henne =) men jag har en yngre syster på min mamma´s sida oxå. Det är hennes tur nu...



Hoppas allt är bra med er!



2009-10-26 @ 10:40:33
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vann dem från tradera. Sök på väggord ...massa fint. vart vann du dina?? Kramis //frida

2009-10-28 @ 17:03:39

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback