4årig förlovningsdag!

Igår hade vi 4årig förlovningsdag.
Vet att när man gift sig är det inte så många som tänker på den dagen,
,men för mig betyder den väldigt mycket!
Det var den dagen han visade och berättade att han ville dela sitt liv med mig.
Den dagen han friade till mig.
Den dagen han bad mig bli hans fru.

Jag minns det som igår.
Han kom in och överraskade mig när jag stod i badrummet och gjorde mig iordning inför en
kväll på Dahlins i Oxelösund, där vi skulle spendera kvällen med I&I.
Han tog min hand i sin och sträckte fram ringen.
Mitt hjärta klappade hastigt och jag minns att jag bara hade ett stort leende på mina läppar.
När han sa de magiska orden kunde jag bara säga JA!
Vi kysstes ömt och omfamnade varandra.
Den kvällen kommer jag aldrig glömma!

När vi sedan berättade det för I&I på kvällen, blev de jätteglada och jag välkomnades in i familjen,
med massa kramar och stora leénden.

Denna dagen är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!


Våra förlovningsringar såg ut såhär.


Tankar
Postat av: Mlir

hihi vi har ju samma datum med ett år emellan som förlovningsdag och bröllopsdag ;) 060310 förlovning och 070310 gifte vi oss :P

2009-10-09 @ 23:29:11
URL: http://emmelie.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback