En av mina barndomsfavoriter...

ska börja lira igen. Härligt!! :D

reunion: AQUA
Japp, det är sant!
Aqua, bandet med hittarna som Barbie girl och Dr. Jones ska göra en comeback.
När de släppte sin första skiva var alla jag kände
( i min egen dåvarande ålder, ska tilläggas) i extas.

Men nu är det alltså dags igen för det dansk/norska bandet, med sångerskan
 med bebisrösten att göra comeback efter mer än 10 år.. 



Undrar ifall dagens 10åringar kommer falla i extas och börja mima till AQUA!?
Det tror jag dock inte.. 
Att AQUA funkade 1997, hade sina anledningar. 
Nästintill allt som kallades pop då, förpackades i samma plastiga,tuggummi lika förpackning....
Aqua var några av de artister som spelades varma i programet VOXPOP
som jag satt och bandade varje varje vecka.
I alla fall de videos jag ville spara och se när jag blev äldre.
Undrar vart de bandet tog vägen!?

Vad anser du om Aquas comeback?

För ett tag sedan gjorde jag ett inlägg om just gamla låtar.
Det inlägget ser ni här!


Tankar
Postat av: Ulrika

Jisses vilka minnen som väcks till liv då man hör deras "disco låtar" =)



Vill oxå tipsa dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu startat en spännande tävling igen med chans att vinna ett presentkort (500kr) från en finfin barnbutik!



Kika gärna in o ha en riktigt bra dag! Kram

2009-05-20 @ 14:13:02
URL: http://uj76.blogspot.com

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback