Hörselkontroll och Bvc

Idag var det dax för hörselkontroll för Néa.
Hon sov inte som de rekommenderades att hon skulle,
utan hon åt lite och snuttade på nappen.
Var ingen bra tid för kontrollen.
Vi hade tid kl. 08.45 och vid den tiden brukar hon ha sin "vaken"stund.
Det gick iaf ok på kontrollen.
Vänster öra blev godkänt medans höger tyvär inte blev de.
Ska tillbaks den 1 Juli igen och se om hörseln är ok då,
fick då en eftermiddagstid och det är mycket bättre.
Förhoppningsvis sover hon då,
men om man ska ta hennes rutiner hon har nu, så gör hon det.
Kan ju bara hoppas!

Lite senare vid 14 tiden hade vi tid hos Bvc.
Kristina var på semester så Linn var där.
Men det gick lika bra det med..
Néa var jätte duktig och sa inte ett ljud när vi klädde av henne
eller när hon vägdes eller mättes.
Hon var jätte duktig!

Liam ska få beröm han med.
Under hörselkontrollen satt han med och var jätte tyst,
sa inte ett ord.
Och under Bvc besöket lekte han så snällt utanför och byggde pussel.
Han ska helt klart ha en massa beröm för idag.
Han har varit kanon duktig!!

Néa vägde idag 3550kg
mätte idag 52,5cm
och huvudomfånget var idag 34,6

På en vecka har hon gått upp 250gram mitt lilla matvrak.
Och det börjar synas också. :p tihi..



Detta hjärta är mitt och det ger jag till er mina barn.
Jag älskar er högt över allt annat!
Min kärlek till er går inte att beskriva med ord..



Tankar
Postat av: frida

vad kan det vara med hennes hörsel?? nästa helg ska vi söderut där vi bodde innan och hälsa på vänner :) så tyvärr kan ja inte då, men helgen därpå??

2009-06-16 @ 18:25:07
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Jonna

Hoppas det går bättre nästa gång ni ska på hörselkontrollen. Vad gör dom annars?

Vi kommer gärna nån dag.. Om vi inte hinner innan Calle har semester så hinner vi ju då iaf. =)

Kraam

2009-06-16 @ 20:39:18
URL: http://thezprinsessan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket för tipset till hemsidan, gumman! Vilka himla fina grejer! Du har helt rätt, precis i min smak :) Kram till dig och familjen

2009-06-17 @ 15:14:29
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback