Underbar vän...

Känner att kontakten mellan dig och mig, bara blir bättre och bättre.
Visst vi bor en bit ifrån varandra.
Men just nu känns de, att de inte spelar någon roll.
Är så glad att vi blev bjudna på Leons kalas.
Ska bli jätte roligt att träffa er.
,ÄNTLIGEN!
Få gosa med Leon och få träffa din Håkan.

Du är en underbar vän och jag är så glad över att jag har dig!

Tack för att du finns min älskade vän!

Nu ska vi bli bättre på det här...
Eller hur!?

Du är en kanon vän Frida! <3

Tankar
Postat av: frida

åh steffie...nu har du fått mig tårögd. Vilka fina ord du skriver om och till mig och min familj. Jag känner så starkt för er oxå och vi ska bli bättre på att ses och träffas! jag längtar så mycket tills vi ses.

2009-01-14 @ 19:09:19
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Sandra

Svar: jaa visst är dem =) Såå underbart söta!

2009-01-15 @ 21:26:49
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback