Mitt 2008

Hittade en lite rolig lista hos C.
Gör den gärna du med,
men glöm inte att skriva egna svar!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Gifte mig.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inga nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
E+H, C+B och T+L.
4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej,inga sådana tråkiga besked fick vi.

5. Vilka länder besökte du? 
Thailand

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? 
De skulle vara ett ordentligt fast jobb isf.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?  
2:e augusti - Vår bröllopsdag

8. Vad var din största framgång 2008? 
Jao du ingen alls,men blev gravid snabbt. =)

9. Största misstaget?
Inget alls vad jag vet...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Genomförkyld och febrig.. men inget allvarligt.
Ingen skada.

11. Bästa köpet?
Ingen aning. Möblerna i v-rummet kanske.

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Bröllopet

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vigseln,smekmånaden och alla glada dagar med Liam.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
" För att du finns - Sonja Aldén"
&
"Se på mig - Jan Johansen"

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare absolut,men endel ledsna stunder fanns de...

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Stöttat min make mer i de han gör.. 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stängt in mig i mig själv..
 
18. Hur tillbringade du julen? 
Med hela min familj hos syster i åby.

19. Blev du kär i år?
Klart,blir kärare för varje år som kommer.

20. Hur många one night stands?
Inga alls..

21. Favoritprogram på TV? 
Sjukhuset och unga mödrar

23. Bästa boken du läste i år?
Ingen alls..

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen alls vad jag kan minnas...

25. Något du önskade dig och fick?  
En underbar make,underbar bröllopsdag,skön bröllopsresa.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Stor pengavinst!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Öppnade paket och kuvert med familj o vänner.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Klart de finns de,men de vill jag inte skriva här..

30. Vad fick dig att må bra? 
En massa,massa...

31. Vilken kändis var du mest sugen på?  
Mikael Persbrandt.

32. Vem saknade du? 
♥ Min vän Frida ♥

33. De bästa nya människorna du träffade?
Var många,trevliga!

34. Mest stolt över?
Bröllopet och min son!

35. Högsta önskan just nu?
Att 2009 blir ett kanon år med frisk bebis,frisk familj och bättre kontakt med vännerna.
Självklart den stora pengavinsten också!


Tankar
Postat av: Malin och Leah

Den där har jag redan gjort=)

2009-01-18 @ 20:30:47
URL: http://maliiiins.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback