Idag går jag in i vecka 21

Vad tiden går fort. Tycker den bara springer iväg.
Igår hade jag gått halva tiden.
Bara 139dagar kvar nu tills den lill* beräknas komma.

Har en riktigt boxare eller fotbolls kickare i magen.
Revbenen ömmar, och är lite blå på ena sidan. :P
Har tidigare känt en riktigt rejäl spark/knytnäve,
men igår fick jag känna riktigt ordentligt!
Fick 3st. rejäla puffar på kvällskvisten och Ajajaj..
Bebis fick till en riktig än. Låg och kved en stund,
och tårarna kunde jag inte hålla tillbaka.
De gjorde verkligen ajajaj...
Imorse fick jag en till rejäl,men inget i jämförelse
 med den stora igår kväll.

Liam var lugn till skillnad mot denna.
Visst hade jag en liten fotbollsspelare i magen,
de var en heldel sparkar,men inget i jämförelse
med denna lill* bebis!

Att det kan vara så annorlunda..


Tankar
Postat av: malin

Härligt med sparkar :)

2009-01-18 @ 19:22:06
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: frida

gud vad jag vill bli gravid...längtar så mkt tills vi planerar syskon till Leon. Fast det finns dagar då man har ont osv så är det underbart

2009-01-18 @ 19:54:48
URL: http://frudernmar.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback