Tips till dig som är gravid,har fått mf m.m

Vill du få tips och råd när du är gravid,försöker skaffa barn,
har fått missfall,adoption lr annat..
Kika då in på sajten familjeliv.
Där tillbringade jag mycket tid när jag väntade min Liam.
Och det gör jag även nu när jag väntar nummer 2.

Känner du att de här kan vara något för dig,så bli absolut medlem.
Har träffat många blivande mammor/pappor genom de.
och man kan verkligen prata av sig.
Och vilka råd man får!
Det är till stor hjälp!!
Bara +++++ från min sida.

Blir du medlem och vill hitta någon att prata med,så finns jag där.
Jag heter Steffi m Liam där.
Bara att skriva ett litet inlägg,så svarar jag! =)

Och nu kanske de är någon från familjeliv,som hittat hit också.
Man vet ju aldrig!!
Skriv gärna ett inlägg du med i min gästbok.
Bara roligt med nya kontakter. =)

nej nu är det sängen som gäller,ska upp med Liam till dagis imorn!
Sov så gott!

Tankar
Postat av: Carolina

Familjeliv är himla bra! :)

2009-02-04 @ 13:39:32
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback