Snart 25år

Snart är man 25 då. Fyller en fjärdedels sekel som mamma så snällt sa. :p
Dessvärre har vi fortfarande inget nät hemma än.
Får se om maken kan fixa iordning datan,så vi kan surfa igen..

I lördags var de alla hjärtans dag! *myspys*
Vi åt god mat och bara mös. =)


Igår hade vi en städdag. Var så skönt att vakna imorse och känna "fräscheten".
Med ajajaj vad ont jag hade sen på kvällen.
Ryggen ömmade och benen värkte.
Men glad blev man. =))

Nu den 21:e och 22:e kommer de vara en liten mottagning hos oss.
Ser jag fram emot. =)
De flesta har svarat och vi blir några st. Sedan finns de ju folk som dock
inte gjort de,,, Fy skäms på er! :P
Tyvär kan några inte komma,men jag hoppas de vill komma ut någon annan dag,
och avnjuta lite god fika och trevligt sällskap!? Vad säger ni!?

Nej nu ska jag ta och skriva min önskelista,som de flesta väntar på.

Ha en bra dag!


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback