Nu är hälften klart..

Japp nu är hälften klart till min 25årsdag!
Inbjudningarna till mottagningen är skickade,
nu är det bara att invänta svar från alla!
Hoppas alla kan komma iaf.

När det gäller 25årsfesten, så är inbjudningarna på G.
Därav att vi bad er preliminärboka de två datumena.
De som fattas är lokalen,och den får vi svar ifrån i veckan.
Hoppas jag iaf!
Så hoppas ni preliminär bokar dessa dagar nu!!?

I år är det verkligen många som fyller 25år.
Roligt. Kan bli många fester!
*ler*

Vad har ni haft för er idag?


Tankar
Postat av: Angelica

Jag fyller ju också 25 i år! :-)

Fast jag tycker det mest är 30årsdagar i år faktiskt, varenda kotte i bekantskapskretsen typ...

2009-02-04 @ 23:49:45
URL: http://pumpkinsblogg.blogspot.com

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback