En rolig

liten utmaning...
Jag blev inte utmanad direkt,men kände mig utpekad!? :p
Tog den iaf från Carros blogg. =)

Så här går utmaningen till:
*
Gå in i mappen där du har dina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Lägg upp bilden på din blogg och skriv sedan något om den
* utmana (sex) andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dem är utmanade.

Liams 1årsdag

Bilden är tagen på Liams 1årsdag. Den firade vi stort, med massa gott fikabröd och tårta.
En liten fiskdamm fanns det för barnen. Det var jätte skoj.
Liam visade så duktig för alla som var där att han stolt kunde äta tårta själv.
På denna bild spanar han in alla sina presenter han fick. Och som synes så blev han glad!
Alla presenter var uppskattade. Och visst är han fin i sin fina skjorta med sleepover?
Lilla gubben blir 3år i år. Tiden bara springer iväg. Vart tar den vägen??

Så vilka ska jag utmana då?
Jag utmanar dessa:

Ullis
Frida
Becca
Malin
Pumpkin
Sandra

Nu hoppas jag bara att ni som jag utmanat antar min utmaning.
Men de tror jag nog! Eller!? =))

Självklart får ni som jag inte utmanat,också göra denna, och utmana vidare.
Bara roligt! men skriv isf en liten kommentar om att ni "lånar" denna. =))


Tankar
Postat av: Sandra

jag har inte uppdaterat med mappar på det sättet så de blir svårt att göra.. =(

2009-02-07 @ 10:24:53
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback