4 månader kvar

Och OJ! vad tiden går fort.
Idag är det alltså 4månader kvar till beräknad nedkomst.
Jag hoppas fortfarande att den lill* vill komma ut tidigare,
och som det känns nu,kan den nog göra det också.
Har endel sammandragningar och förverkar redan.
Vissa gör så ont,så ont..Framförallt när jag rört mig massor.
Som igår så fick jag fnatt och rengjorde ordentligt i sovrummet.
Låg på alla fyra och skrubbade bort fettfläckar på golvet,
passade även på att torka av sängstommen,så att den blev fin.
Låg sedan på golvet och försökte få fram alla leksaker som låg under sängen,
och ajajaj,vad ont jag hade sedan. Kunde knappt ligga på rygg.
Ska till barnmorskan på måndag,så ska kolla med henne om det är normalt.
Kan vara så att det är foglossning på G,och det hoppas jag verkligen inte.
Har hört så mycket om det och om folk som har så ont, så att de blir sjukskrivna.
Så vill jag inte ha det. Vill gärna jobba så länge jag kan...

Men 4månader kvar tills min älskling i magen är beräknad titta ut.
Så mysigt de ska bli. *längtar*


Vad tror ni att det är som döljer sig i min mage då?

Jag är såå nyfiken på vad det kan vara. Men håller tummarna hårt,för att de är en tjej!
Skulle bli så glad om jag fick en av varje. Men blir självklart glad om de är en kille som
kommer ut sedan när det är dax. Båda är så välkomna så! <3

*mamma,pappa och storebror älskar dig redan massor du lill* där inne,vi vill ha ut dig nu ju.*


Tankar
Postat av: ELin

Jag tror de är en liten flicka som gömmer sig i magen=)

2009-02-06 @ 22:02:06
URL: http://theegogirl.blogg.se/
Postat av: frida

oj vad tiden har rusat iväg..bara 4 månader kvar??? herregud :) hoppas du slipper foglossning!

2009-02-07 @ 09:00:47
URL: http://frudernmar.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback