Vem är du?

Mina läsare har garanterat ökat,men det är ingen som kommenterar.
Riktigt tråkigt måste jag säga. =(

Men nu vill jag veta vem du är som läser.

Vem är du som läser min blogg?
Jag vore jätteglad och tacksam om ni svarade på dessa frågor:

Namn: Steffi
Ålder: Född 1984
Bor: Åby
Arbete/Studier/Annat: Mammaledig för tillfället
Skostorlek: 37
Brukar säga: Neeej! (Har 2 småbarn)
Har vi träffats? -
Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -
Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter
Vad har du för mobiltelefon: En Sony Ericsson
Vad fastnar du för på en blogg:
Gillar bloggar med mycket bilder, och gärna massor av goda bakrecept =)

Kopiera frågorna, ändra svaren så att de funkar för er, lägg in det som en kommentar hos mig. Lätt va?! ;)


Tankar
Postat av: Anonym

hej.kom in hit via familjeliv..

o har inte kikat igenom din blogg så noga än.



Namn: petra

Ålder: Född : 1981

Bor: karlskoga

Arbete/Studier/Annat: Mammaledig

Skostorlek: 39

Brukar säga: vad gör du?

Har vi träffats? nej

Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon:nokia

Vad fastnar du för på en blogg:

personliga,de som skriver glatt ,de som uppdaterar ofta o med bilder.



2009-08-11 @ 22:55:26
URL: http://pwestermark.blogg.se/
Postat av: frida

Namn: Frida

Ålder: Född 1985

Bor: adelsö/sthlm

Arbete/Studier/Annat:vårdare inom kommunen

Skostorlek: 40/41

Brukar säga: är det så

Har vi träffats? jajamännsan Om du svarar ja på ovanstående fråga - Vilket var ditt första intryck av mig: -

Spader, hjärter, ruter eller klöver: Hjärter

Vad har du för mobiltelefon: En Sony Ericsson

Vad fastnar du för på en blogg: Gillar vardagsbloggar. Mammor,icke mammor,bilder,humor,recept,pyssel osv gillar jag att läsa om.

2009-08-13 @ 11:18:13
URL: http://frudernmar.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback