Idag för 3år sedan..

Hade vi precis kommit in till sjukhuset.
23.00 skrevs vi in och fick gå in i en förlossningssal.
Vid den här tiden var jag öppen 3cm och behövde därför inte åka hem.
Vattnet hade gått halv 10 samma kväll och jag hade 5minuter mellan värkarna när vi åkte in.
Vi var väldigt nervösa men allt gick så bra så.
Maken var en stor hjälpande hand och fanns vid min sida hela tiden.
Lustgasen blev min vän denna kväll/natt och även duschen på rummet.
Att få sitta ner och duscha var helt underbart,jag ville helt enkelt inte lämna duschen.
*stackars tommy* =))
När skoterskan kom in och sa att nu får du sluta duscha nu ska du undersökas igen,
då var det med ledsen min jag kom ut därifrån.
Värkarna hade blivit mer och mer och så fort jag kom ut ur duschen så satte de mer fart.
Mera lustgas,mera mera.. Den var verkligen en ängel.
Jag vet inte riktigt hur allt gick till då jag tyvär glömt de mesta. Maken kommer ihåg mer än mig,
och det är nog väldigt förståligt.
Iaf så kom vår älskade lille prins till världen 04.32 morgonen därpå.
Och imorn fyller han 3år min prins!
Kan inte förstå att han blivit så stor. Tiden går alldeles för fort..

Jag kan inte förstå att han varit såhär liten


Här är Liam 3dagar gammal och ligger i Farbror Björns famn och myser.

Och nu är han stora killen och 3år (om några timmar) och ser ut såhär



Kan ni!?


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback