Grattis min prinsessa på 3månadersdagen!

Idag för 3månader sedan kom du till världen.
Du var så älskad från första stund.
Mamma, pappa och storebror grattar dig idag med massa mys och kärlek.

Du visar hur duktig du är och mamma lyckades fånga de på film. =))



Du vänder dig numera från mage till rygg jättelätt,du visar när du är trött,du håller huvudet högt
länge,du sover hela nätterna och läänge,du fixerar dig på leksaker i färgglada färger,
du har hittat dina händer och smaskar gärna på dem och du "tjattrar" för fullt.
 Du har blivit stora tjejen nu. Vart tog min lilla bebis vägen? Tiden går så fort.

Idag invigde du bodyn du fått av Joanna med familj. En otroligt söt body i stl.62.
Liite stor är den,men om några dagar passar den perfekt! =))



Visst är den söt!? :)


Håller huvudet högt och tittar in i kameran.

Men mamma då,tvn är mycket intressantare än du. =)

Titta så söt jag är! *älskar*

Tankar
Postat av: Farfar

Kan inte se filmen? Hur gör jag



Farfar

2009-08-28 @ 13:21:59
Postat av: frida

Stora tjejen! grattis till 3 månaders dagen..så lätt att komma ihåg för Néa och Leon är födda den 28:e haha

2009-08-28 @ 16:26:56
URL: http://frudernmar.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback