Fjortis till 100%?

Denna tjej hittade jag ett klipp ifrån hos Erica och kikade självklart in på den här tjejens sida,
 för att se vad mer hon kunde hitta på.
Detta klipp hittade jag och kände att jag var tvungen att lägga upp de här.
Hur tänker denna tjej? Är hon på riktigt?
När hon en dag själv är mamma ska vi då klampa ner på henne? Om hon nu ska ha barn iofs.




Efter att ni sett inlägget får ni gärna säga vad ni tycker.
Alla åsikter är välkomna.

Jag säger som Sandra:
Helt seriöst.
Har alla mammor feta ärslen?
Bara för att man är mamma, ska man inte få gå med barnvagn på stan då?
Ska man heller inte få ha några mammavänner då?
Vart ska man ha barnet om inte i en barnvagn?
(Jag vet att man kan ha barnet i en bärsele,men vill man ha de hela tiden?)

Denna tjej borde nog ta sig en ordentlig tankeställare innan hon videobloggar om detta igen.
Tyvär kan man inte bli mer fjortisaktig är hon är.
Och hur talar hon egentligen!?

Tankar
Postat av: Malin

Ha ha ska man skratta eller gråta över detta. Det är riktigt synd om tjejen, och utan sin mamma med fett arsle hade hon inte ens funnits ;D

2009-08-17 @ 20:41:45
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: elin

haha men hallå hon driver ju! det är massa människor som gör så för att de VILL få just sån här uppmärksamhet, det ser man ju direkt.

2009-08-17 @ 21:07:20
Postat av: Maria

oooh.. jag blir så irriterad. att det finns folk som är sådär alltså! det är ju pinsamt!

kram

2009-08-18 @ 08:58:16
URL: http://mariiiaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt seriöst vad är detta för människa, fjolligare brud med fejkad sthlm dilaket får man ju leta efter. Hon kan ju inte vara riktigt rätt nånstanns. Och som det verkar så dummar hon sig. men man vet aldrig finns ju sånna människor i verklgheten.

2009-08-18 @ 13:27:56
Postat av: jenny

Det är ju så pinsamt att titta på. Man kan ju undra om det är ett skämt eller inte. Men hon skulle nog behöva komma ner på jorden. Fin blogg du har.

2009-08-18 @ 21:17:46
URL: http://jensssan.blogg.se/
Postat av: Elin

Om denna tjej är "riktig" och hon inte bara fjollar sig, haha då är hon nog den mest patetiska bruden ja hört.Kan inte annat än tycka synd om henne den dagen hon blir vuxnare och måste leva med dessa video hon gjort.. De kommer komma tillbaka till henne.. haha

2009-08-20 @ 07:46:16
Postat av: Tova

Haha shit... tror inte hon är på riktigt faktiskt. Hon är bara fööör fjortis för att vara sann, och har säkert skapat det där filmklippet bara för att provocera... suck, vilken tönt.

2009-08-21 @ 18:19:47
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: anna

ha ha! ne hon kan inte va sann!ha ha!fin blogg du har=)

2009-08-28 @ 14:56:05
Postat av: Maria

haha det förgyllde min morgon, hon måste ju dumma sig..det bara skriker ju parodi på fjortisbeteende, det kan ju bara inte vara äkta men om det är det så längtar jag tills den dag, för den dagen kommer, då hon vaknar och tänker, vänta nu lite.....och blir högröd i ansiktet..jag hade nog både klippt mig och färgat håret efter det där. hahahahaha så himla skoj!

2009-09-02 @ 09:34:25

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback