Detta funderar jag på att beställa...

Var inte dyrt alls och fanns mycket fint.
Vill sätta upp lite ord/meningar i några rum.


Visst ser det fint ut.
"förälskade" mig i detta.. <3

Beskrivning:


Bokstäver A-Z.

1 st av varje konsonant. 2 st av vokalerna A, E, I, O, U, Y.
 Total 31 st bokstäver. Mått: 7 cm höga.

Doppa wallies i vatten, den torra hinnan av tapetlösningen på baksidan löses upp,
 och du kan enkelt sätta upp dem på väggen.

Kan sättas på tapet, målad tapet, målad vägg, möbler, garderober, fönster etc
 och självklart även till decoupage.


Pris: 149kr

Detta hittade jag hos barnlycka

Tankar
Postat av: frida

jag hittade faktiskt den tunikan på cellbes.se

de har den i flera färger och alla är lika fina :)

2009-04-24 @ 10:38:55
URL: http://frudernmar.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback