När ska jag gifta mig?

Snodd från Malins blogg.


Dina poäng avslöjar dig i vilken ålder du kommer gifta dig.



[X] Du vet hur man kokar kaffe.
[X] Du använder dig av en kalender.
[ ] Du äger mer än ett kreditkort.
[X] Du vet hur man byter olja i bilen. (nja?)
[X] Du tvättar dina egna kläder.
[X] Du röstar.
[X] Du kan laga mat själv. (Även fast jag helst inte gör det så kan jag faktiskt!)
[ ] Du tycker att politik är intressant.
TOTALT: 6



[X] Du kommer till skolan/ jobbet tidigt varje dag.
[X] Du har alltid en penna på dig.
[ ] Du har aldrig fått kvarsittning.
[ ] Du har glömt din födelsedag minst en gång.
[ ] Du gillar att gå ut & gå själv.
[ ] Du har tittat på pratshower.
[ ] Du dricker kaffe minst en gång i veckan.
TOTALT: 8



[X] Du vet hur man diskar.
[X] Du kan räkna till 10 på något annat språk.
[/] När du säger att du ska göra något så gör du det. (Nja,ett halvt kryss blir de där..)
[X] Dina föräldrar litar på dig.
[X] Du kan klippa gräset.
[X] Du kan få vuxna att skratta utan att skämma ut dig.
[X] Du kommer ihåg att vattna blommorna.
[X] Du pluggar när du måste. (Ja,måste jag så måste jag ju..)
[X] Du slöar inte i skolan/på jobbet.
[X] Du kommer ihåg att mata dina husdjur.
TOTALT: 17,5



[X] Du kan stava till "erfarenhet" utan att kolla upp det.
[ ] Du tränar regelbundet. (Ja jag har äntligen börjat!)
[ ] Människor på Starbucks vet vem du är
[ ] Din favoritmat är hämtmat.
[ ] Det första du gör på morgonen är att få i dig koffein.
[ ] Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver.
[ ] Du förstår politiska skämt första gången de sägs.
[X] Du kan skriva snabbt.
TOTALT: 19,5



[X] Du har förstått att vädret ändras för varje timme.
[ ] Dina enda vänner är från din arbetsplats.
[X] Du har varit på ett tupperwearparty.
[ ] Du har förstått att ingen tar dig seriöst så länge du inte är över 25 och har ett fast jobb.
[ ] Du har fler räkningar än du kan betala.
[ ] De flesta av dina vänner är äldre än du
[X] Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten.
[X] Du använder internet varje dag.
[X] Din garderob har inte rensats på ett tag.
[X] Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den.
TOTALT: 25,5

Jag skulle alltså ha varit 25½år när jag gifte mig. Bara 1år för tidigt då. =))


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback