Händelserik helg

I fredags var H här. Han hade med sig lite gott ut. Eller gott och gott,
han, mannen och Liam tyckte de var gott.
Vill ni veta vad han hade med sig?
Han hade med sig rökt rådjursstek.
Dessvärre ingen höjdare för min del,men de andra tre avnjöt de.
Jag avnjöt mig med mannes goda potatisgratäng och sallad. *mums*

I lördags jobbade mannen på förmiddagen,och jag och Liam busade förfullt tillsammans.
Sedan kom mannen hem med lite lunch: Mc donalds fick de bli. Ingen av oss orkade stå och laga
till lite lunch. Till lunchen såg vi på Step up 2. En riktigt bra film.
Betyg 5/5 helt klart!
Sedan fick Liam sova en stund och vi la oss i varsit rum och fördrev tiden lite. :p
Sen när Liam vaknat var de en massa bus som gällde. De finns ingen goare och
busigare än vår lilla Liam. Han är så skön min son!
Vi dansade loss tillsammans och han körde sitt vanliga "headbangande" *ler*
På kvällen sedan åt vi tacos och bara myste.
Kvällen avrundades runt 21 tiden,då jag stupade i säng,as trött! =(
Min kropp har definitivt inte ställt om sig än. Men de sägs ju att de ska ta upp till en vecka
innan kroppen ställer tillbaka sig,till de vanliga dygnsrytmerna. Jag hoppas min gör de snart,
för jag orkar inte med min kropp längre! Vill inte vara såhär trött mer...

Idag vaknade jag vid 7 tiden av att min mage förde ett jädrans liv. WC här kommer jag.
De tog nästan 5timmar innan min mage lugnade ner sig. Vad de var med den,de vet jag inte.
Men nu är den ok iaf. *skönt*
Vid 12 tiden drog vi in till Himpaloppisen eftersom de var sista dagen idag.
Dock inte mkt stånd,men jag shoppade en fin ljustacka för 25kr inkl. ljus och en film till Liam för 30:-.
därefter begav vi oss till Liams farmor och pratade lite. Vi timade in de ganska bra,eftersom hon precis skulle börja med maten. Så de gjorde vi bra. Vi avnjöt kycklinglår med potatis,sås och sallad. *mums*
sedan for vi vidare till Ts mormor för att plocka äpplen. Hon var hemma,så hon bjöd på lite fika.
Liams farmor kom med dit. Så där fortsatte vi att prata. Var mysigt att sitta på deras "uteplats" och prata lite.
Liam sprang omkring och stojjade som vanligt. Sopade på allt och skulle ha allt.
Han har verkligen myror i brallan han. =))
Sedan tackade vi för oss och drog oss hemåt,då kl. var närmare 18 tiden.
Vi tog en sväng förbi maxi och köpte räkor.
Ikväll ska vi mysa lite och äta lite räkor,kräftor och annat gott till de.
Se på filmen The Prom Night.
Någon som sett den?

Vad gör ni en söndags kväll som denna?

Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback