Veckan som gått

Ja duktig har jag då inte varit,men har ärligt talat inte orkat!
I måndags var jag ledig,men hade en småsjuk son hemma,
förmodligen en kindtand som är påväg upp..
Han drömmer mardrömmar om nätterna och vaknar och gallskriker!
det lugnade ner sig sen,men usch för att vakna av gallskrik..
I tisdags var han ok igen,men då jobbade jag dag, så Tommy fick
vara hemma och vabba.
Sedan i onsdags lämnade jag Liam på dagis igen,då var det fotograferingsdags.
Det hade tydligen gått bra,men han ville inte riktigt vara den där glada Liam.
Vi får helt enkelt se hur korten blir sen. =)
Men något bra kort blev de nog på min lilla charmknutte. *ler*
För min del blev de jobb på kvällen och har jobbat kväll onsdag - fredag.
Igår jobbade jag över för att köra klart, så kom hem runt 12 tiden.
Min rygg har denna vecka verkligen tagit kål på mig. Har fått kramper och
knappt kunnat röra mig. Ni kan ju tänka er hur det gått och jobba då...
men men.. jag klarade av de,och tiden den gick ju rätt så fort. *skönt*
Nu ska jag iväg till Maxi en snabbis,innan det är dax att göra sig iordning
för Sophies 30årsfest som är ikväll. Ser vi fram emot!
Imorn kommer I & I ner med Liam,efter att ha haft honom hos sig idag till imorn.
Ser vi också fram emot!
nej nu väntar karln i bilen,för åka till Maxi.
Uppdaterar imorn om festen..

Vad gör du en lördag som denna?


Tankar
Postat av: frida

saknar dina inlägg..:(

jobbigt att han drömmer och vaknar och är ledsen. Det händer här hemma oxå ibland. Vad jobbar ni med förresten? själv så har jag provjobbat idag. svårt att få jobb här nere men det var en kvinna som ringde idag så nu är jag iaf timanställd. eller anställd är jag väl inte men jag kommer få jobba en del timmar. och det känns jätte bra.

2008-10-25 @ 21:06:10
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback