Måste få skryta lite...

tihi idag handlar detta inlägg om min älskade gullunge.
varje dag händer det något nytt nu.
Idag har han visat att han är pigg på att börja ordentligt med pottan.
Går och hämtar pottan och sätter sig och gör sitt.
*jätte duktig*
Vi började redan i somras med det,men han hade lite svårt med det i början..
nu går det väldigt bra och jag är en stolt mor. *ler*
Han har fortfarande svårt för det där med kläder och säga till,men det tar vi tag i nästa vecka.
Fortsätter han i den här stilen,så är han snart blöjfri helt. *duktig kille*
Man märker att han vill prata mer nu också.
Det kommer mer och mer hela menningar, och mer och mer nya ord.
Han vågar äntligen släppa taget om "sitt" språk..
Jag kan inte vara mer än stolt över honom.


Såhär såg min gullunge ut när han kom ut ur badet/duschen.


  

Tankar
Postat av: frida

GUD så söt han är!! riktigt charmtroll. vad roligt med framsteg :) hoppas det bara går framåt med potträningen

2008-10-29 @ 18:11:21
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback