Ibland vill man bara skrika..

Vissa dagar är man väldigt glad medans andra är man riktigt ledsen/nerstämd.
Varför mår man såhär? Varför kan man inte alltid vara glad?
Idag är en sådan dag då jag varit på båda humören...
Vaknade imorse och kände mig riktigt glad,glädjen fanns inom mig.. sen klädde vi på oss
jag och Liam för att gå ut lite. Han var såå gullig och gav mig en massa pussar i trappen ner.
Sedan hände lite saker,rättare sagt tre saker. Vad det var som hände,det tänker jag inte gå in på
i detalj här,men mitt humör förändrades.. Jag blev ledsen,arg och besviken på mig själv...
S pratade i lördags om det svarta fåret,att hon var det. I min familj är jag det svarta fåret.
Jag är den som sårar ibland och förstör.. Varför kan jag inte vara som mina andra systrar?
Varför kan jag inte vara som syster J och vara lika glad som hon är? Varför kan jag inte vara som andra
syster J och vara som den jag är. Varför förstör jag allting jag har?
Jag sitter med gråten i halsen och känner hur tårarna tränger sig fram. Jag är ledsen,orolig..
ja en massa ord som jag just nu inte får fram.. Var finns mina vänner nu när jag behövder dem?
Var finns de som ska finnas för mig dygnet runt? De jag ska kunna prata med om allt?
Vart har de tagit vägen... De jag kan lita på!?
Jag har en underbar make som jag älskar över allt annat och en son som verkligen betyder allt för mig.
Jag älskar dessa två grabbar av hela mitt hjärta och de har en stor plats i mitt hjärta. 
De fyller mitt hjärta! ♥
Finns en liten plats kvar i mitt hjärta,och den platsen kommer växa sen när du kommit.
(om de kommer en till)
Jag hoppas att du får ett syskon Liam och om och när det nu kommer,
kommer det bli lika älskat som du är..
♥ Du är mitt hjärtegryn och jag avgudar dig min duktiga son! ♥


Tankar
Postat av: frida

usch att du mår dåligt. Jag hatar när jag själv får sånna dagar. vet inte riktigt vad jag ska/kan skriva som får dig att blir glad. Men jag finns ett telefon samtal bort om du vill prata. puss på dej hjärtat!

2008-10-28 @ 20:51:34
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback