Hade roligt igår...

Jag hade faktiskt roligt igår,blev lite segt framåt 12tiden,men vi höll ut..
Vi drog oss hemåt runt 2tiden tror jag klockan var.
var riktigt roligt och väldigt välplanerat allting.
Några kort blev de,men mest kort på syrrans kamera,så ska sno från henne istället. =)
Kareoke blev de för hela slanten. Maken fick gå upp och sjunga macken han.. tihi.. :p
Dock glömde jag filma just de med syrrans kamera. =(
Ska försöka få tag i några filmer från hennes kamera iaf.
Sophie var jätte fin och hon var såå glad hela kvällen igår.
var kul att se att hon njöt av sin 30årsfest!
*ler*

idag har vi bara slappat,är dagen efter ju. :p
Städadt lite,men annars bara slappat i soffan.
Vi såg på Jiddra inte med Zohan,och ärligt talat vet jag inte
 vad jag ska säga om den filmen. den var rolig lite då och då,
men annars är det inte min typ av film.
betyg: 2/5


Har du sett den? vad tyckte du?

Sedan kom I&I ner med en trött Liam.
Han hade somnat i bilen,men han hade varit jätte duktig hela helgen.
idag hade han varit hemma hos b-kusin Julle och busat en massa och fikat gott.

Nej nu kom älsklingen hem med mat. Är ju dagen efter så idag blev det "ute"mat för vår del.
En gyrosrulle till Tommy och en liten kebab till mig.
Får se hur det smakar idag,då vi beställde från Golfa. Vi ger dem en sista chans.
Inget att se på tv idag heller,så hoppas att vi sätter på en film till..

Vad har ni haft för er i helgen?

Tankar
Postat av: Sandra

Svar: jaa ok, jo han sover ju somsagt mest på mage så man får väl försöka ha lite koll.. Jag kanske fick låna ett larm av en kompis, så slipper man köpa ett, för de kostade ju endel..Skönt att ni slipper detta problemet. det är jätte jobbigt.. man blir så splittrad. man vill ju att han ska sova bra, samtidigt som man bli rädd om man låter honom sova på mage... usch!.



Kram

2008-10-27 @ 22:05:01
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Tack så jättemycket! ;D

2008-10-27 @ 23:51:22
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback