Denna helg

Nej nu får jag ta och skärpa till mig lite här. Har inte skrivit här inne på flera dagar nu ju...
Fyy på mig. * slå på handen*
Hur har då min helg varit ?
Den har varit väldigt stillsamm och skön. Riktigt lugn och skön.
Kan vara skönt att ha en sådan lugn helg ibland. =)
I fredags var det myskväll,så där mystes de på för fullt.
I lördags var de en allmän styr dag och det tvättades,hängdes tvätt m.m
Sedan drog sig karln ut för att mecka bil med J,som behövde hjälp med sin Opel.
Liam fick följa med ut han med,så fick jag liten egentid. Jag gick ut lite senare jag med,
för att underlätta lite. Var så skönt väder ute. =)
Sedan kom H hit och vi käkade tacos,då de inte blev de i fredags.
*mummma,vad gott de var*
Han sov sedan här,innan han drog iväg imorse och jagade.
Nu har vi kommit hem efter att ha firat H:s 25årsdag.
Det bjöds på smaskig smörgåstårta,cider och sedan vanlig tårta på de.
Nu är magen proppmätt!
Innan vi drog oss in till stan för att fira H, hann vi med en innebandymatch också,
K spelade och de vann med 4-2. Jippi!

Nej nu ska jag avrunda här,och gå och mysa i soffan med min babe.
Imorn ska de handlas lite,då kylskåpet är TOMT! =(

Ha en fortsatt bra söndagskväll.

Hej och God Natt från mig!

Tankar
Postat av: Malin och Leah

sv: Härligt att ni tyckte det var roligt!

2008-10-19 @ 21:54:36
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: jaa ok, vi får se. vi bytte tillbaka till semper nu så får vi prova på nan om några dagar igen. det är säkert inte det, men man blir ju lite orolig när han skriker så himla mkt!



Hur är allt med er då?

kram

2008-10-21 @ 19:16:54
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: hihi visst är de söta. kan inte välja.. kanske tar båda, täkte ja skulle göra ett fint julkort! =)



trevlig helg.

kram

2008-10-25 @ 11:03:41
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: frida

det är på et jätte mysigt värdshus :)

2008-10-25 @ 13:38:57
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback