Nu är det helt klart

Detta inlägg blir ett blandat inlägg

Tack Ida och Frida för all er tid med festprogrammet. Nu har jag redigerat de stavfel som fanns och de konstiga meningarna som blivit skrivna.. tihi.. =p

Men nu är jag helt klar och har fixat till lite som jag saknade.. Och lagt till de som vi hade hemligt önskemål om att ha.. tihi.. blev du nyfiken nu!?

Imorrn blir de till att sitta och skriva ut och binda ihop dem. Sen är det inte mkt. kvar inför lördag. Lite små plock bara. Skönt! =))

Men först ska man upp till Nyköping en sväng och hälsa på I & I och lämna Liam, som ska sova där till på fredag. Få gosa med I & I på landet är aldrig fel. Hoppas de ska gå bra iaf. Men de tror jag nog. Vi har en såån duktig son och en sån självständig liten än.. VÅR son är en gosig liten plutt! Såå de såå! =))

  <-- Här är han med Kusin Hannes på Kolmården.

Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback