Tiden går så fort..

Nu är det inte långt kvar,inte långt kvar alls. Om 18 dagar fyller Liam 2år. Tror inte de är sant. Var de verkligen 2år sedan som man låg med värkar och undrade vad de var för liten som skulle komma ut. Var de verkligen 2år sedan som du kom till världen min ängel. Du har blivit så stor nu. Stora killen har du blivit. Du är så duktig och lär dig så snabbt. Du är klok och lättlärd. Snart släpper du taget om dina bebbisord och pratar rent. Du är på G men vill inte riktigt. Du kan om du bara vill. Det vet jag. :) På dagis får du så mycket beröm. Du var så lätt att skola in.. Vi kände de som att vi inte behövde vara där alls,vi var bara i vägen. Nu har du snart gått på dagis i ett år. Du är stora killen nu.,

Det är sån skillnad mot då och nu.. När du var liten var du lugn och sov bara en massa, Du var helt underbar. Så många runt omkring pratar om hur svårt de har med sina barn. Att de inte sover som de ska,att de inte äter som de ska..Att de är sjuka.. Ja allt de besvärliga ni kan göra som små. Men inte du, du var lugn och sov ganska snabbt hela natten. Du hade dina tider då du skulle ha mat. Du var helt enkelt vacker och gudomlig.

Vi tog ganska snabbt med dig på innebandymatcher,fotbollsmatcher och handbollsmatcher. De sov du dig bara igenom. Du var såå duktig mitt hjärtegryn.

Numera är du typ aldrig lugn,du har alltid lite bus för dig,du är sprallig. Ser vi på en match vill du helst vara med. Får du inte de vill du i alla fall ha din klubba eller boll och leka med. Du är så duktig. Och du lär dig så fort..
Du har många sporter i dig. Du är en riktig sportfåne du. Du liker med innebandyklubbor,bollar i alla slag,golfklubbor. Du har äntligen hittat bilar och leker med dem. Men de är fortfarande bollar som gäller. Så jag kommer inte alls bli förvånad den dagen du kommer och säger: "Mamma och pappa,jag vill börja träna **** (någon boll sport)"

Du gör oss så lycklig Liam. Mamma och Pappa älskar dig och avgudar dig! Vi hoppas vi kan ge dig ett syskon snart. Mamma och Pappa försöker verkligen. ;)

Snart är du 2år min ängel. Jag hoppas du får vad du önskar dig och att många kommer och grattar dig. =)

Håll muspekaren på fotona så kommer de upp lite text med info

                         Liam som liten
Liam en dag

Liam 4dagar i faster Carolines famn. =)

Liam 4dagar hos Farbror Björn.

Liam nu

Liam i bagageluckan på bilen =)

Liam på sin polismotorcykel =)

Liam gungar. Ibland blir han modig och sätter sig på en vanlig gunga och gungar. =)

Tankar
Postat av: frida

vilka goa bilder! tiden går verkligen så fort..jasså ni försöker bli gravida :D vad kul!

2008-08-12 @ 16:39:32
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: frida

vi har inte så många..8-10 st tror jag. ja ett akvarium är ganska rogivande :D

2008-08-12 @ 20:27:21
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar: Tack så mkt för att du delade med dig av dina erfarenheter och dina tips.

Jag kanske borde prova lustgasen iaf.. men ja är så rädd för att bi illamående av den.. har hört vissa som blir det.



oj, va tiden går snabbt, 2 år. och så söt han är!!



Mitt bf är 18 sept.. men hoppas att den lille kommer ut lite tidigare faktiskt! =)



vart kommer du ifrån?



2008-08-13 @ 13:24:45
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Teres

Så söt han är :)

2008-08-13 @ 13:29:58
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: Malin och Leah

Hej! Inte visste jag att ni hade gått och gift er!! GRATTIS!! Tänk så fort tiden går, är det verkligen 2 år sedan Liam kom!=) shit. Leah fyllde 11 veckor igår, nu kan hon rulla runt från mage till rygg, hon jollrar och skrattar och ler massor! det är fantastiskt så fort allt går! Jäså ni försöker er på en till liten knodd. Vad roligt!!

2008-08-13 @ 14:04:47
URL: http://maliiiins.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback