Som utlovat

Kommer här nu lite bilder,fler bilder finns att se på Facebook för dem som känner mig och vet vad jag heter.


  brudbuketten

  
  caketopern

Toapappret (blev väldigt populärt)
      
        Min frisyr
 
me from behind

       Vigselplatsen
 
   Jag och mina tärnor
 
Tommy med sina marskalkar
   
Vy över området runtomkring vigselplatsen
            
Bakgrunden där vi vigdes
 
Fiolspelning. Var riktigt underbart!
      
       Intågandet
 
Tärnor,brudnäbbar & ringbärare
      
 En söt,trött ringbärare
 
Vår son brudnäbben Liam
    
När de sjöngs en solosång ville inte Liam sitta still längre,utan han reste sig upp och stog och dansade och "headbangade" framför alla. Han var såå otroligt söt och man hörde endel fniss.. =))

På G till kyss när vi precis kommit till festlokalen
             
 Måste få påpeka att jag tycker bror lyckades timea in de där ögonblicket,inte! :p

Såhär såg honnörsbordet ut.
    
Traditionsenliga tårtmatningen
    
       Pontartåg!
 
 
Jag tror att ALLA var uppe o följde med i de här tåget,de vart riktigt långt! =)

Tärna Jeanette med min man Tommy
      

Fler kort finns som sagt på Facebook. Vi hade en oförglömlig dag och en riktigt lyckad kväll/natt.
Vi kunde inte haft de roligare,än vad vi hade. De var full fart! =))

Imorrn kommer troligtvis berättelsen upp om dagen D.

Glöm inte kommentera nu,om du kikar in och tittar på mina bilder.

Tankar
Postat av: Cassandra

Så underbart med bröllop!

2008-08-09 @ 21:28:34
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/
Postat av: frida

gud vilket fint bröllop..ser helt sagolik ut! stort grattis

2008-08-10 @ 09:39:30
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Kristina-Novemberbröllop

Å vilka fina kort:) Grattis till er! Kram

2008-08-12 @ 13:53:17
URL: http://thisis.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback