Imorn blir..

VÅR gullesnutt 2år. De är inte klokt vad tiden gått fort.
Idag ska de inhandlas allt till baket,tårtan och andra saker.
Ska ner och köpa present till Liam med. Skulle gjort de i
onsdags,men eftersom jag bara legat,har jag inte kunnat.
Men idag känns de bättre,rösten börjar gå över till de normala,
näsan är inte lika däppt längre och känner att de är i slutskedet nu iaf.
 skönt!

Bjuder på en bild på vår "stora" snart 2åring från bröllopet!


Tankar
Postat av: frida

vad ska lille killen få för kul present då?

2008-08-29 @ 10:57:38
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Malin och Leah

jag kännde mig så snygg under graviditetens första månader med den lilla kulan men jag har alltid haft komplex för min rumpa! Vi får tänka så här: vad gör en lite tjock kropp med lite celluliter/bristningar när vi fått det finaste som finns?? Lycka till du med och gratta Liam på 2 års dagen!! Kram

2008-08-29 @ 17:08:16
URL: http://maliiiins.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback