Hemma ifrån syster

Vad har jag roat mig med denna dag då,eftersom jag inte hunnit med att skriva något inlägg idag!?

Jo jag har:

Jag var med mamsen nere på Fritidsresor och bokade hotellrum till Thailandsresan den 7september. Mer om de kommer imorn. Sedan fönstershoppade vi lite,eftersom vi inte hade några pengar.. =(

Men på onsdag är de barnbidrag, så då ska jag ner på stan och tita efter en bikini till mig själv. Behöver verkligen en ny. Då jag gått ner endel,men "bubisarna" har växt sen Liam kom,änu mer! Sucka..
 Funderar allvarligt på en bröstförminskning,de skulle vara värt varenda krona! ;-)

Sedan bar de iväg hemåt,och där väntade soffan på mig. La mig där och tog de lugnt,tittade lite på OS och bara slappnade av.. Sen blev de en trevlig dusch/bad stund och sedan soffan igen.. där blev de lite till OS och lite gläppande imellanåt. Och wow,på 5:an började precis en film när jag gläppte som mest,Ho´s that girl med Madonna i huvudrollen,gillar sådana filmer,så den såg man på.

Under tiden jag tittade på den, medans T såg på annat i sovrummet,ringde syster och bjöd oss på middag. Trevligt trevligt! =))
De är rätt komiskt de där,vi bor ca 300m. ifrån varandra och ändå har vi inte setts på 2v. De är otroligt! :D
Så hon tyckte de var dax. Så runt 6 tiden begav vi oss dit.

Där vankades de grillad fläskfile,pommes,sallad och vitlökssås. MUMMMS!
Även lite kräftor fanns de,så de blev de med!
Lite god dricka till de också och vi hade en trevlig kväll.

Tack Jessie för en jätte trevlig kväll! De får vi göra om snart igen!

Under dagen har Liam varit jätte duktig. sovit en stund och annars lekt på sitt rum. Han är såå go min son. =)

Nästa helg pratade vi om att ha kräftskiva på kvällen. På dagen har jag och mamsen kubbtävling med jobbet. Ska bli riktigt roligt faktiskt,de ser jag fram emot! =))

Så nästa helg den 23:e blir de kräftskiva som de ser ut. MUMMS!! *längtar verkligen*

Kan du motstå? =)

Har du varit på någon kräftskiva än? Och vad gillade du bäst på bordet isf?


Tankar
Postat av: ulrika

Åh Thailand, inte alls avundssjuk...

2008-08-17 @ 17:28:15
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Emil

Thailand, vad kul. Var ska ni någonstans och hur länge??

2008-08-18 @ 07:04:34
URL: http://norrkopings.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback