...Varför?...

Varför kan jag aldrig få vara glad en längre period för?
När jag väl känner ett lyckorus,ja vad händer..
Jo något som får mig att må dåligt igen..
Denna gång tog de två dagar sedan var de dax igen..
När får jag känna lyckan och den stora glädjen i livet för en längre period!?
Vart tog lyckan och glädjen vägen!?

Om någon hittar dem var så vänliga och tala om för dem att de är saknade..





"Ibland är allt man behöver en öm kram eller ett varmt ord.."


Tankar
Postat av: Jonna

Hur e det? Vad är det som får dig att må dåligt? Är det trassligt i erat förhållande? :-( Kraam

2011-01-30 @ 23:58:35
Postat av: Jonna

Ja det var jag som frågade hur du mår? Kram

2011-01-31 @ 12:52:24

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback