Néa vill också va fin på fötterna..

Självklart ska Néa få vara fin på fötterna hon med.
Numera kan hon ha storlek 19 och då finns de så mycket fina skor.
Ja skogalen som jag är/var förut, så älskar jag skor.
Nu har de legat på hyllan ett tag då barnen prioriterats först,
och nu är de barnens och min tur. Jaaa! :))

Dessa underbaringar skulle jag vilja se på sessans små fötter:


Skor från Skopunkten.com

 

Sandal från Skopunkten.com

Skor från Skopunkten.com



Hela 99kr/149kr/149kr. Inte dyrt alls tycker jag.
Alla skor kommer från skopunkten.

Vad tycker du?


Tankar
Postat av: erica

Dom första har Heidi. Kostar bara 49kr på stan. Dom med dragkedja har hon fast med katter på me är jätte suge på dom med jordgubbar med, super söta.

Sandalerna är med jätte söta.

Visst är det kul att köpa skor...speciellt söta små skor till barnen.

2010-03-11 @ 11:38:12

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback