Gasart

Det har kommit upp en namninsamling till minne av Gasart.
Genom namninsamlingen hoppas de att Söderköpings Kommun ska
resa en staty för den kända profilen.  Jag skrev faktiskt på!
Jag och min man var bara några i en skara av väldigt många
som vinkade och tuttade på Gasart och bara log åt honom när
han glatt stod och vinkade till alla bilister som körde förbi.
Han är saknad av många och många ser honom som en kändis.
Han var en kändis i Söderköping!
 De blir inte detsamma att åka förbi där utan att se honom vinka.
Jag glömmer dig aldrig!
Jag komme nog vinka iaf och hoppas att du står där nu iaf,
men som en underbar ängel.

Gasart blev bara 62år gammal,man hans dagar i livet gjorde underverk!

 

Skriv på här


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback