Klassåterträff

Idag dök det upp en liten inbjudan i lådan till klassträff tillsammans med alla andra 84:or.
De låter riktigt skoj så jag hoppas jag kommer iväg på det.
Alltid skoj att träffa sina gamla klasskamrater och alla andra från vår årskul.
Festen hålls som den gjort varje år på Palace (iaf vad jag hört)

Skulle vara roligt att förfesta tillsammans innan.
Någon som har en idé eller vill dra ihop en!?




Kommer du gå dit?


Tankar
Postat av: Emma - Foto m.m

jaa de va lite synd.. ja vi kan ju se om ja fotat några eller ej :)!

Säg till om du ville få dina barn fotad :)

2010-01-11 @ 22:38:47
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Emma - Foto m.m.

Tack:)!

jaha är de din brorsa, kuuul! Jaa du när jag gick i typ 8 började jag vara jätte mkt i åby och jursla och då lärde jag känna en hel bunt däör som jag umgicks med, festade, körde moppe, och åkte runt o härja. Satt o snackad i lekparker osv o då var Chris en av dem jag umgicks med :)



2010-01-12 @ 10:09:59
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback