Congratulations on your name day my star ♥



INGE
Är ett gammalt nordiskt namn, kortform av flera namn bildade av gudanamnet Ing.
Namnet finns ristat på runstenar. Närbesläktade namn är t.ex. Ingo.

Min lille Liam heter Inge i mellannamn efter sin farfar och idag är det Inge i almanackan.
Det ska firas med en liten fika och ett litet paket i eftermiddag när maken kommit hem.

Grattis på namnsdagen min stjärna!


Tankar
Postat av: frida

grattis grattis :)

2010-02-11 @ 13:10:51
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Tess

Grattis på namnsdagen till din lille kille. =)



Visst kan jag hjälpa dej.

Mejla lite foton å om du har några idéer förövrigt om hur det ska se ut.



Kram Tess

2010-02-11 @ 16:37:23
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Farfar

Stort tack för ihågkommsten av min (vår) namnsdag. Har själv svårt att komma ihåg den då den i alla tider varit den 17 december förr. Bamse kram till min stora kille, glöm ej ge lillsyrran en kram från farfar.



2010-02-12 @ 09:23:56

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback