Bra avslutning på dagen

Kunde inte sluta bättre,inte alls!
Jaaaaaa Sverige tog OS Guld!




Grattis! De gjorde ni kanon!

Perfekt avslutning på dagen för min del.
De kommer jag alltid att minnas.
Ett OS GULD på min födelsedag!!
Något värt att minnas,absolut!


Tankar
Postat av: Tess

Hmm...mycket märkligt.

Jag är nämligen en sådan person som inte sparar på det onödiga - så min inkorg innehåller ingenting.

Det är precis tom så det ska funka att skicka...



Vet inte vad du ska göra annat än testa igen.

Testade du att dela upp bilderna i flera mejl?



När jag tänker efter så va det en annan tjej som fick samma "felmeddelande" som dej vid ett tilfälle, men sen så funkade det.



Hör av dej igen annars!

Kram

2010-02-25 @ 13:34:36
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback