28/9-09 - Néa 4månader!

Nu får tiden faktiskt sakta ner lite. Jag hänger inte med.
Kan inte förstå att det idag, är 4månader sedan min lilla tös kom till världen.
Det går alldeles för fort. Kan någon dra tillbaka tiden så man kan hänga med i svängarna!?

Dagens Néa

Strumpyxor - Lindex, Body - Ärvd från kusin Moa,
Alfons Åberg Klänning - pippilotta


Bjuder på lite bilder från september månad.






Tyckte denna blev lite cool. :)






Väntar på att få smaka lite puré för första gången. :)


Och såhär söt ser man ut när man fått smaka de. :)

Mamma älskar dig min underbara tös!


Tankar
Postat av: Sara

Ja jag har skrivit till dem precis. Hoppas de kan göra nåt. Man blir ju så irriterad. Ville ju verkligen ha den plånboken också.. :(

2009-09-28 @ 10:28:35
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: frida

Stort grattis till stora tjejen Néa :)

2009-09-28 @ 20:24:04
URL: http://frudernmar.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback