Ladies Night

I lördags var det Ladies Night för hela bunten.
Jag, syster J, syster J, mamma och vännen S hade en otroligt rolig kväll.
Det dracks drinkar, det åts god mat. Vi hade skitkul rent ut sagt!
Ladies Night var en hitt och vi bestämde att de skulle göras om nästa år igen.

Tycker bilderna beskriver kvällen bra:


















Martin Stenmark och Andreas Jonsson gick förbi oss påväg till skivsigneringen.
Denna kvinna tog tillfället i akt och passade på att känna på Stenmark.
Hennes lyckligaste dag i livet kanske? :)





Jag trängde mig självklart in bland alla galna brudar för att ta kort på killarna
och lyckades få två rätt ok bilder på dem iaf.

Stenmark är en riktig goding han. ;)

Vem tycker du är godingen av de båda?

Lite videos från Ladies Night, dock inte jag som tagit dem.
Jisses vilket ös det var iaf. :)
Se och njut!!

Dessa filmer är från Ladies Night i Norrköping




Tankar
Postat av: Pia

Åhhh... Skulle oxå vilja se grabbarna o Ladies Night!!! Stenmarck är ju en riktig svärmorsdröm!!!



//Pia

2009-10-06 @ 10:33:51
URL: http://www.teammelwin.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback