Går mer och mer...

Slemproppen går bara mer och mer.
Trodde den var borta imorse,men under dagen har de kommit mer.
Dock inte med lika mkt blod.

Nu sitter jag här och har 10min mellan värkarna.
Har haft de förut,så kan vara fejk igen tyvär.
Vi får väl se!
Kanske blir så att bebis kommer inatt,vem vet!?

Tack för alla lycka till ni skrivit!
Känns jätte skönt att så många läser och är med oss,
nu när det närmar sig.

När bebis är född kommer jag be maken eller så lånar jag hans mobil
och skriver ett litet inlägg om de här.

Ni får vänta och se helt enkelt! =)

Kraam till er så länge!

Tankar
Postat av: Carolina

Spännande, ni har säkert snart bebisen hos er :) kram

2009-05-27 @ 22:26:50
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Carro

Grattis till lilla Néa =)

2009-05-28 @ 07:02:06
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till lilla Nea!!! Hoppas att allt gick bra!? När hände det?

2009-05-28 @ 14:38:00

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback