Underbara doptårtor

Jisses vad fina doptårtor det finns när man kollar runt på nätet.
Hur ska man kunna välja?
Vad vill man ha?
Jag har hittat några fina som jag tänkte visa er.

Vilken tyckte du bäst om???


Denna är perfekt och superfin om man fått tvillingar
och det råkar vara en av varje.
Eller om man har dubbeldop och det är en av vardera könet.


En fin dopsko.


så sött med fötterna.




Tårtor i form av psalmböcker.


Denna tyckte jag var underbar.
Den var min favorit.
Älskade de små söta tossorna.

Psalmboken ovanför var den som kom på 2:a plats.

Dessa två tårtor skulle jag kunna ha på Néas dop,
 om jag hittar någon som kan göra dem,
för inte en såå dyr slant.

Någon som har något tips?
Helst inom Norrköpingsområdet.

Måste bara få visa en söt liten bild, på en fin dekoration också.


Visst var de söta!? Tihi..


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback