Underbara dagar på Kvist

Istället för att skriva vad vi gjort bjuder jag på lite härliga bilder istället.

Se och njut




smultron plockades av Liam och gammelmormor.
*mums*

De badades endel och första doppet kom.
Brr men svalkande.
Till och med Liam badade,
men nackenfis så de korten lägger jag inte upp här.
Ni får ta oss på orden helt enkelt! =))




Måsberget som det kallas.
Undrar varför jag..
Kan inte bero på alla måsar som samlas där kanske..!?


Måsar i skyn över bråvikens "klara" vatten




Néa blev en månad på söndagen och det firade vi med att äta tacos ute
i det fina vädret. *mums*






Mysiga stugan och runt omkring lite










Mina små gofisar




Liam älskade att stå nere vid vattnet och kasta sten.




Néa spenderade de mesta av sina timmar sovandes i vagnen.
Där sov hon så skönt och slapp värmen.

För er som inte vet vart Kvist ligger så kan jag säga såhär:
Kvist är en liten Ö mitt ute i Bråviken.
Den ligger mittföröver Esterön från ena hållet,
mittföröver Djurön från annat håll
och mittföröver Braviken från annat håll.

Ön ligger iaf i Bråviken.


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback