Problem att kommentera?

Kikar du in på min sida,så kommentera gärna.
Har haft lite problem med kommenteringen idag.
Så tittar du in testa gärna att kommentera.
Skulle hjälpa mig massor..

Om det inte funkar,så vänta tills sidan laddat klart helt.
Jag såg att det kommer upp en text i vänstra hörnet att det laddas upp en
statistik bild eller något.. Den tar tydligen lite tid på sig...
Det står något om bild stats.blogg.se.
Testa då det!

Hoppas på er hjälp!

Tankar
Postat av: Marie-Sofie

Mycket jobb med två barn... Lagar du barnmat själv? Jag brukar laga större omgångar och frysa in i lagom portioner. Lätt att ta fram och värma på.

2009-07-27 @ 13:39:00
Postat av: Tess

Test-kommentar =)

2009-07-27 @ 18:05:07
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Tess

Hmm...kom inte upp nåt nu när jagkommenterade...

Är borta nu, men kan kolla lite mer när jag kommer hem. Hör av mej om jag ser nåt kontigt. Hör av dej om allt funkar som det ska...

MvH

Tess

2009-07-27 @ 18:06:26
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback