Grattis på 2månadersdagen min prinsessa!

Natten till idag blev min lilla sessa 2månader.
Klockan 02.05 exakt.
Då sov sessan och vi likaså. *snark*
Det firades idag med en liten bakelse från Åby Kondtitori.
Néa kan dock inte äta sånt, men hon fick massa fint i helgen som var.

Stort grattis min älskade tös på din 2månadersdag.
Mamma älskar dig!

Imorn är det dax för Bvc igen. Senast var den 29/6.
Ska bli roligt att se hur mycket du väger och hur lång du är.
Väger gör du.. Du är en liten "knubbis" Tihi.. =)

Lite bilder från 1månadsdagen - 2månadsdagen.


Néa fick sitta i tvättkorgen en snabbis medans mamma gjorde iordning i
badrummet efter duschen. Där satt hon såå snällt så och "pratade". =)


I detta hörn mös jag massor när vi var hos Gammelmoster Fia och
Micke,nere i Loftahammar och myste.


Här är jag redo för en tur i Loftahammar och en loppis i en lada.
Mamma hittade ett fint fjärilsspel till mig som jag ska ha i mitt förnster.


Här håller jag på och tar på mig min nattpyjamas,men trött det är jag inte.
Jag är ju uppe i mitt ess och ligger och tjattrar för fullt med mamma och pappa
och ger dem massa söta små leenden.
Mamma och pappa blir så glada när jag skiner upp sådär.

Mamma ska ta ett kort på mig sen när jag vaknat.
Så håll utkik efter de. *ler*


Tankar
Postat av: Frida

åh lilla sessan... vilka fina bilder! du får be mamma hålla utkik i brevlådan de närmaste dagarna ;)

2009-07-28 @ 18:24:43
URL: http://frudernmar.se
Postat av: Friduz

så himla söt...tror nog allt hon är lik dig steffi..kram

2009-07-29 @ 00:30:33

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback