Dop

Nu är nästan alla förberedelser klara till Néas dop.
Nu väntar jag bara på att alla ska svara om de kan komma eller inte,
så att jag kan börja tänka på hur mycket som ska bakas m.m

är tyvär inte många som svarat än.. =(
Men är iofs semestertider nu..
Lägger en liten påminnelse till er som är inne och läser här,
men som inte svarat!
Senast på söndag den 19:e vill vi ha svar.
Kan du inte svara då,så hör av dig är du snäll!

Nej nu ska jag fortsätta se på långfilmen på 9:an.

Tankar
Postat av: Jonna

Hej hej!! Tyvärr kan inte vi komma på dopet... Min kusin fyller 30 just den dagen =( Hade varit väldigt trevligt annars!! Vi får ta & ses nån dag!

Kraaam

2009-07-16 @ 09:12:03
URL: http://thezprinsessan.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback