25årsfest

Nu när dopet är relativt färdigt planerat
så ger jag mig in i planeringen till 25årsfesten istället.
Därför skulle jag behöva er, mina läsares, hjälp!

Jag vill ha ett tema på festen och maken håller absolut med mig i den frågan,
men frågan är nu vilket tema man ska ha,och där kommer ni in.

Vilket tema föredrar du?

De teman jag vet/kan komma på är följande:
80-talet
Hawaii
60-70talet
Disco
Jultema vid jul


Nu är det er tur. Hjälp mig med förslag på olika teman..



Tankar
Postat av: Camilla

Cowboys och indianer? Annars är ju 7-talstema ofta en hit! Schyssta kläder och bra partymusik :-D

2009-07-17 @ 09:04:51
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej, hej! Å tack för berom! Jag tycker du har en jättefin sida å fin header redan, men visst kan jag fixa. Lättast är om du samlar ihop lite bilder å bakgrunder du vill ha samt önskemål om färger å typsnitt å mejlar till mej så kan jag försöka knåpa ihop nåt. Jag har jobbat med temat "Love" oxå innan så om du ville byta till det innan vi sätter igång vore smidigast! Lättast när man är va vid det...=) Behöver ju oxå ditt lösenord å mejladress för att logga in på din blogg, OM du inte vill fixa allt annat själv å jag bara gör dina bilder... Välj du! /MvH Tess

2009-07-17 @ 09:23:44
URL: http://mummytessizen.blogg.se/
Postat av: Marie-Sofie

Tycker nog att man ska ha upplevt 80-talet helt om man ska ha det som tema. Du var ju bara liten då...

2009-07-27 @ 13:44:22

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback